۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

اتمام سریع اعتبار حجم انتقال اینترنت

شما از wireless یا ADSL استفاده میکنید؟
آیا حجم انتقال شما سریع تمام میشود؟
منظورم 1G یا 2G است که از ISP میخرید.
میدانستید ویروسها، کرمها، جاسوسها و حتی نرم افزارهایی که نصب میکنید این حجم را استفاده میکنند، گاها حجم کمی در ثانیه است اما در روز میتواند به ده ها یا حتی صدها مگ برسد.
حتی شمایی که از اینترنت dialup استفاده میکنید، شاید علت کندی اینترنت شما اینها باشند.

راه حل چیست؟
من از یک نرم افزار به نام dumeter استفاده میکنم تا حجم انتقالات از کامپیوترم را زیر نظر داشته باشم، اگر در زمانی که استفاده ای از اینترنت ندارم این حجم بیش از 3 کیلو بیت یا 300 بایت بود انگاه احتمالا مشکلی در کار است.
بعلاوه از نرم افزار ZoneAlarm برای جلوگیری از دسترسی نرم افزارهای پر رو و یافتن برنامه مخرب استفاده میکنم.
اگر این کار را نمیکردم اینترنت من در 5 روز اول 1G هدر میرفت.
مثلا گوگل دسکتاب یکی از زالوهای اینترنت من بود.

برای من هنوز مشکلی باقی مانده.
دوست دارم نرم افزاری داشته باشم که بدانم هر برنامه چقدر در لحظه استفاده میکند. اما حوصله جستجو ندارم. شما میشناسید؟

----------
پی نوشت: هر دو نرم افزار را میتوانید از پی.سی.دانلود تهیه نمائید.
پی نوشت 2: یاهو مسنجر هم خوره اینترنته، دنبال یه نرم افزار چت دیگه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر