۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

کتاب: آنچه زنها میخواهند مردان بدانند

من هیچ گاه به معنای واقعی دوست دختر نداشته ام اما فکر میکردم دخترها رو خوب میشناسم، اخلاق و تفکراتشون رو میشناسم. خیلی از شناخت بخاطر دوستانی بود که با دختران رابطه داشتند. اما جدیدا با دوستانم راجب این موضوع بحث میکردیم و من فهمیدم که چقدر در اشتباه بودم. یکی از دوستانم هم تجربیاتش رو بخاطر یک رابطه بد و مراجعه به روانشناس بدست آورده بود. دوستم گفت که اون روانشناس کتابی با عنوان آنچه زنها میخواهند مردان بدانند بهش معرفی کرده. من تا به حال نصف این کتاب رو خوندم و متوجه اختلاف فاحش تفکرات زنان و مردان شدم. خیلی از دعواهایی که از پدر و مادرم، از دوستام و زنهاشون و از بقیه زوجها رو دیدم تازه فهمیدم.
من به همه توصیه میکنم، بیشتر از توصیه، خواهش میکنم این کتاب رو بخونند.
اگر شک دارید زمانی که فکر کردید شریک شما رفتارهای دیوانه کننده داره بسراغ این کتاب بروید.
---------
ممنون دکتر، ممنون محسن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر