۱۳۸۸ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

گودر و کامنت گذاری

گودر برای من شده غذا، صبحانه، نهار، عصرانه، شام
گودر شده روزنامه ای با ستونهای دلخواه من
گودر شده لحظات شاد و خنده دار من
گودر شده مکان حمایت من از عقاید و افکار (لایک زدن و شیر کردن)
گودر شده در جمع و جامعه بودن من
گودر شده بروز بودن من
گودر شده جایی برای تعدیل افکارم (با خواندن عقاید متفاوت و متضاد یا پشیمانی های دیگران)
گودر شده جام جهان نمای من
گودر شده تلویزیون من
گودر شده راه بلندگوی من(شیر کردن پستهام)
گودر شده ...

خدا گودر از ما نگیره.

ممنونم گوگل
دوستان خوبی در گودر پیدا کردم مثل yunus, aren, e67.y, bamdad و سمیه.
دوستانی که تا به حال با اونها صحبت نکردم اما علایق و دل مشغولیهاشون رو میشناسم.

اما این پست رو نوشتم که بگم ای کاش تنها به شیر کردن بسنده نکنیم، ای کاش برای پستها بیشتر کامنت بزاریم یا کامنت ریپلای کنیم این طور دوستی های جذاب تری خواهیم داشت بعلاوه یک پست میتونه جذابتر یا غنی تر بشه.

-----------
نکته: گفتم گودر شده راهی برای شیر کردن پستهام، این کار رو نه از روی خود پسندی بلکه به این دلیل میکنم که هیچ تبلیغی برای وبلاگم نکردم و حتی دوستانم هم از وجود آن اگاه نیستند، پس مجبورم تا شاید خواننده ای پیدا کنم

۱ نظر: