۱۳۸۹ فروردین ۱, یکشنبه

حساب قرض الحسنه و کار نیک

سلام
من به ندرت تلوزیون نگاه میکنم.
اما مطمئنا اگه شما تلوزیون ببینید از شر تبلیغات اون راحت نخواهید بود.
یکی از این تبلیغات خیلی جالب هست.
تبلیغ حساب قرض الحسنه و جوایزش و اجر معنوی و کار نیک که تمام بانکهای دولتی و خصوصی مانور زیادی روش میدن.
اما دوستان لطفا شما به من بگید
آیا تا به حال کسی از بانک قرض الحسنه (وام بی بهره) گرفته؟ قرضی که دولت تعیین نکرده باشه؟ یا بانکهای خصوصی که قرض الحسنه میدن؟
اقا کجا میدن ما هم بریم بگیریم؟
از اون طرف جوایزش هم باحاله،
فکر کن مثلا من سر یه کلاس 40 نفری بگم هر کس 1000 تومن بده بعد من به قید قرعه به یک نفر 30 هزار تومن میدم فکر میکنین اونها این کارو میکنن؟
یا فکر کن بگن از هر 100000 نفری که سوار هواپیما میشه 1 نفر میمیره، حالا شما سوار هواپیما نمیشی؟


ختم کلام
من نه به شانس اعتقادی دارم (البته توضیح این مقوله خودش کلی حرفه) و نه به کار خیری که این جوری حاصل بشه
امیدوارم هر چه زودتر هم این دکان بانکها بسته بشه

یا حق

۱ نظر: