۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

امکانات جدید گوگل

در صفحه نتایج جستجوی گوگل امکانی داریم به نام option، اخیرا ویژگیهای جدیدی به اون اضافه شده. ویژگیهایی که در گوگل (جستجو) کردن به شما کمک میکنه. بعضی از این امکانات مثل:
جستجو در ویدیوها، فرومها، review ها (متنهایی در بازبینی یک موضوع)
مشخص کردن زمان انتشار مطلب (شاید هم زمان ایندکس کردن گوگله)
سرچهای وابسته- این وقتی بدرد میخوره که میخواید جستجوتون رو محدودتر کنید یا عبارتی بهتر برای جستجوتون پیدا کنید
چرخ حیرت انگیز- این مورد هم شبیه قبلیه اما به صورت بصری (خودتون امتحان کنید- شبیه فیلمای تخیلی شده)
محور زمان- اطلاعات زمانی از نتایج به شما میده
عکسی از هر صفحه
متن بیشتر از یک صفحه
قیمت درون صفحه
موردهای review، سرچهای وابسته،متن بیشتر از یک صفحه عالی هستند، ممنونم گوگل.
اطلاعات بیشتر رو میتونید از صفحه پشتیبانی گوگل درباره این ویژگی ها ببینید------------
پست مرتبط: گوگل کردن

۱ نظر:

  1. سلام؛
    از حضور شما در "استاذنا" و نظرات ارزشمندتان متشکریم.
    وظايف ما در زمان انتظار در قالب چند حدیث:


    1- «يمان تمّار» مي گويد : نزد امام صادق « عليه السلام » نشسته بوديم كه به ما فرمود ،صاحب الامرغيبتي خواهد داشت كه اگر كسي بخواهد در آن دوره ديندار بماند سخت در مشقت و در معرض مشكلات است و سپس فرمود : صاحب الامر غيبتي دارد و بنده خدا براي حفظ دينش بايد تقوي الهي را پيشه كند و دو دستي به دين بچسبد.

    2- «عبد الله سنان» از امام صادق نقل مي كند كه ، امام صادق «عليه السلام » فرمود : شبهه اي دامنتان را خواهد گرفت و به حيرتي دچار خواهيد شد .نشانه هدايت و امام وراهبرتان ديده نخواهد شد و در آن هنگام بر كسي كه مانند غريق نا اميد از همه جا، دست دعا به درگاه پروردگار بردارد كسي ديگري نجات نخواهد يافت عرض كردم دعا غريق چگونه است ؟ فرمود؛ غريق مي گويد ؛{ يا الله يا رحمن يا مقلب القلوب ثبت قلبي علي دينك}

    3- « يونس بن عبد الرحمن» مي گويد : حضرت موسي بن جعفر«عليه السلام » فرمود؛ خوشا بحال آن عده از شيعيان ما كه در دوره غيبت قائم ما، به محبت ما چنگ انداخته و بر ولايت ما و بيزاري از دشمنانمان استوارند , آنها از ما هستند و ما از آنها هستيم آنها به امامت ما خشنودند و ما از شيعه بودن آنها خشنوديم خوشا به حال آنها و بهشت گوارايشان باد ،به خدا قسم اينان در روز قيامت هم درجه ما هستند.

    4- « عبد العظيم حسني» مي گويد : امام جواد«عليه السلام » فرمود؛ قائم ما همان مهدي«عج» است كه بايد در دوره غيبت انتظارش را كشيد و پس از ظهور از او اطاعت كرد و سپس فرمود ؛ برترين اعمال شيعه ما انتظار فرج است .

    ايمان و عمل صالح ملاك منتظر واقعي است و هر كس به چيز ي اميد دارد،بايد طبق آن عمل كند.
    { يا ايها الذين آمنوا اصبروا وصابرو و رابطوو اتقوا الله لعلكم تفلحون}
    «اي اهل ايمان در كار دين صبور باشيد و همديگر را به صبر و مقاومت سفارش كنيد و مهيا و مراقب كار دشمن بوده و خدا تر س باشيد تا رستگار شويد» ( آل عمران ،آيه 200 )

    به زودی "استاذنا" به روز خواهد شد.

    پاسخحذف